On my way home

Åker nu hem från pappa. Tycker verkligen att de är as tråkigt att åka buss. När jag kommer hem ska vi nog ta en vända med Dante. Se om han är på gott humör idag eller om han bara kommer säga up yours. Casper ska nog också ut en vända. 
 
Idag har inte mycket hänt. Kollade på en skräckfilm på morgonen. (haha knäppt jag vet)  Den var inte ett dugg läskig så de var ju en liten besvilkelse.  Kollade även på världscup Finalen. Sjukt bra ridet av alla svenskar. sen har massa papper till ponnyakuten fyllts i. Bara 5 dagar kvar nu. Nellie som ska följa med har redan laddat med att träffa Tobbe i Ghs. Haha hon är en äkta liten stalker hon. 
 
Vad händer annars i veckan? hmm... Fullt ös på Tisdag med bästa vännerna. Kommer vara i stan vid 16:00 och typ åka hem vid kl 12 på natten. Kommer ha de sjukt kul. Sen är de ju ledig onsdag. Då ska jag plugga som bara den (har två prov på torsdagen)  och sen förhoppningssvis ha träning för mats. Kommer ha fullt upp denna veckan. Jag kommer INTE gå på marknaden. Har ingen lust eller pengar. Så jag ska stanna hemma fira mamma som fyller år och fixa Casper för Söndagens tävling. Satsar på vår första nolla. Men vem vet, de är första ute tävlingen så han kan vara hur som.
 
De är lite hur min vecka ser ut! Kommer vara fullt upp med hästarna. Även nästa vecka då jag bara ska vara hemma en dag för att sedan vara i stockholm tre och sedan tre dagar på Öland occh tävla! Jesus vart tar tiden vägen?  Men jag älskar de :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: