Nostalgi

Tänkte visa er tillbaka på Caspers och min Tävlingskarriär, hur kunde de vara lagligt att rida så? Allt går i ordning så att ni skillnad ;) Olika stl på bilder nu bara för att dom inte är ursprungligen från denna dator!
 
 
Allsvenskan 2011 September. Andra tävlingen
 
 
Vårhoppet Udden. April 2012 
 
 
 
Skol DM maj 2012
 
 
Ölandshoppet maj 2012 
 
 
 
Udden superhelg Juli 2012
 
 
 
Lilla gubben cup 2012 Augusti
 
 
 
Fälttävlan september 2012
 
 
 
Udden November 2012
 
 
Sen lååångt uppehåll för ingen ville typ fota inomhus...
 
Kalmar Hsk april 2013
 
 
 
 
Udden Maj 2013
 
 
 
Ölandshoppet 2013 Maj
 
 
 
 
Tingsryd Juni 2913
 
 
 
Udden superhelg Juli 2013
 
 
 
 
Ahh de är ju inte alla tävlingar.. Men visst ser man stor skillnad? Man kan inte tro att de är samma ekipage. Helt otroligt vad vi har utvecklats tillsammans.Casper har utvecklats, jag har utvecklats. Vi är ett team numera. Jag har lärt mig så otroligt mycket på denna ponny. Från kratta till nogerlunda ridning iaf :) De är bara att fortsätta kämpa på i denna takten så blir jag ännu bättre! Från klubbtävlingar till LA. De är vad denna ponnyn har lyckats med mig! Helt otroligt!
 
 
Postad: 2013-08-05 Tid: 10:21:00

Ni är så fina tillsammans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: