This is us

Var ju på Bio i onsdags, vilken stämning! Herregud! Alla var nog nästan Directioners och alla var taggad. Så fort filmen började skrek alla rakt ut. Jag grät och skrattade, vi skrek och vi sjöng med. Ni fattar grejen?
 
Jag är sjukligt stolt över dom och efter 14 månaders arbete har dom lyckats göra en underbar film. Man märker verkligen hur lite kändisskapet har påverkat dom. Dom är så varma, glada och väldigt öppna.  Jag är verkligen ett stolt fan. Vet inte hur jag ska beskriva utan att avslöja. Jag kan bara säga om du inte är ett fan kommer du ut som ett.
 
BTW 3D gjorde att de kändes som dom stod precis framför en, de kändes som jag skulle bajsa på mig
 
 
 
 
Postad: 2013-08-30 Tid: 20:27:00

Var på premiären i min stad, samma här alla skrek och grät och sjöng, så himla härligt! Bäst var filmen, vi kan vara stolta vi directioners!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: