Trött

Kollar på Tv nu, mina favorit serier. Skickade just ett långt meddeande till en viss person om att hon måste skärpa sig eller så förlorar hon mig. Sad but true...
Skolan har varit pain in da ass idag. Har gått runt som ett ufo, sett ut som ett också... Alla lektioner har vart skit sega. Fick spela piano idag på musiken. Slutade med att jag stängde av skiten och bara tröck på tangeterna. Hon sa inget... Hade ett suprise prov på Tyskan också. Alltså något vi inte fick plugga på. En läsförståelse.. Jag fattade nada som vanligt och skrev bara lite på pappret. Hej betyget F.
 
Kom hem, träffade Karolina som fixade till Ponnyn och vi pratade lite. Red för henne och de gick rätt bra :) Hon tog nya uppfräschande bilder till annonsen! Så vi får väll hoppas att någon är bra. Var kul att träffa henne igen!
 
Sen red jag ut med mamma på Fjasper. Han var fin idag. Travade ifrån galopperande Divina, jao russ var han jahh. Lite ponnytravare jao! haha
 
Nu har jag vart duktig och laggt upp en video åt Nellie från hennes klass eftersom jag var en så god vän och filmade. Till och med min kära mamma filmade henne sedan när jag inte hade tid. haha vi stöttar dig Nellie<3 
Nej men de är otroligt roligt att stå nära sina klubbkamrater eftersom man får de roligare på tävlingar. Att hejja och stötta tycker de är jätte roligt! :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: