Chuck dressyr

Red igenom och kände på honom först innan jag började hoppa. Oj va fin han var! Jag red för fjärde eller tredje gången på hack i hela mitt liv. Men jag försökte bara tänka bort att de var ett hack och tänka att de är ett bett. han var stark och lite klurig på de men de gick. Visst jag fick ju inte till de helt men ändå ganska bra för att vara första gången , kanske? De kändes bra iaf :) I galoppen var han otroligt mjuk och hade ett så lungt och fint steg. De gick att samla honom så bra, vågade inte att öka på honom då jag inte visste om de skulle kunna gå att få stopp på honom! 
 
 
Väldigt fin och välriden var hanoch jag tror jag fick godkänt av Carro :) Även om allt inte var tipp topp så funkade det helt ok! Så ni får ta bilderna med en nypa salt och tänka på att de är första gången jag rider Chuck och han är en ganska svår ponny. Jag vet att min blick är åt tjottahejjti men de blir så ibland, haha... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Chuckis
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: