Hej

Hej alla. Sorry för uppdateringen men de har vart ett par konstiga dagar på senaste tiden.
 
För de första så ska vi flytta. Nu höll inte förhållandet mellan Pär och Mamma längre.Inget att göra. Som tur är så flyttar vi inte långt  Utan vi flyttar till gränsen av blekinge och jag kommer kunna fortsätta gå på min skola. Hästarna kommer flytta till Stålemara. Jätte fint stall med paddock och galoppbana. Även Veronica står där så jag kommer kunna rida Robin oftare och få hjälp av henne. 
Vi ska hyra ett jätte mysigt hus (iaf på insidan) och jag ska få renovera mitt egna rum som jag vill. Vi kommer fortfarande bo på landet (precis vid en ladugård...) jag tycker ändå inte att de är så illa att flytta. Bara djuren och hästarna är med är jag nöjd. 
 
Jag har dragit på mig en ordentlig förkylning så idag har jag bara tillbringat tid i sängen. Ska se om jag orkar följa med mamma på hoppträning. Just nu känns de inte så. Imorgon har även jag träning. Dante är fin just nu. Igår gick han ett ganska bra dressyrpass. Framsteg hela tiden säger jag bara. 
 
Annars är Bella här fortfarande och håller mig sällskap. De är inte illa säger jag bara. Skulle haft ganska tråkigt annars faktiskt.
 
film och insperation kommer senare, har massa ideér :)
 
 
 
 
Postad: 2013-10-30 Tid: 14:36:11

kommer och hälsar på dig när du flyttat bby!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: