Mars vs Juni

Kollade igenom mina gamla YT videos, och de första jag la märke till var att de är en stor jäkla skillnad på våra LA runodr! Om man jämnför med Mars i Karlskron där de var katastrof, sen kollar man på den i Tingsryd i Juni... Allt med min ridning är skillnad. 
 
Mars
 
 
Juni
 
 
Ser ni? Pratade med Mats förra träningen och han sa att hela ekipaget hade blivit något annat. Min sits, mina vägar, mina händer, vårt samarbete. Casper och jag är liksom tillsammans nu och jag har hittat alla knappar. Vi är otroligt harmoniska tillsammans just nu och med den takten så lär vi nog hinna starta en MSV innan vår karriär är slut :) Gaska stolt över våra framsteg tillsammans. Sen med den senaste tävlingen på HSK där vi vägra ut oss, Casper var inte sig själv... Men nu är vi tillbaka och starkare än någonsin<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: