Yes

Nu satt de. red om banan i ridhuset idag och de gick väldigt bra. Hoppade LA+ bana och han rev inte eller vägrade, utan allt bara flöt på. Inga linjer var jobbiga, MEN jag fick vara på honom otroligt mycket. Väldigt mycket petande på bogen för att få över honom. 
 
ibörjan testade han mig men efter ett tag gick de. Jag red för jävla fult bara... Mamma hade inte med mina ridstövlar (glömsk, host) så mina skänklar hade inte de där festet och Casper svettades som en liten gris. Så händerna gled... Så ja stilen för jag ju ingen 10 på men de funkade. Vi kom runt en 105 bana utan problem, de är verkligen skönt. Men jag känner att jag måste vara jäkligt på och bestämd. Han är klok och gammal han fattar hur han ska slippa undan. Men han ska inte få göra det nu längre.
 
En träning kvar och då ska jag verkligen vara focuserad. Allt ska sitta och de ska gå som tusan. Ljungby har jag en taktik för, så ja! Detta ska bli kul att se hur de ska gå :)
 
IH VA GLAD JAG ÄR NU ATT DE FUNKADE, LA+ BANAN NADA PROBLEMO!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: