Kalmar HSK 26/6

100 cm-0 fel
 
Här hon var super och fin, jag kunde göra inverkan på henne utan problem. Mot andra hindret fick hon soppatorsk och stannade. Så jag fick lirka för att komma upp mot andra hindret. Vilket jag gjorde och tur att de var ett räcke för hon hade cirka 2 galoppsprång att smälla av. Sedan fick jag lite bråttom med tiden och red på i lite högre tempo.Hon hoppade lika fint ändå och löste allt bra. En fin fin nolla
 
 
 110 cm-0 fel
 
Hon var galet fin på framhoppningen, hoppade som bara den och var i perfekt balans efter. Kändes väldigt bra inför starten. Detta var vår trejde regionala 110 och på dom andra starterna har jag max kommit till hinder nr 3. Så jag var lite nervös. Hindrena nu var mer maxade och breda nu. Men jag red in i de högre tempot för hon kändes mer ärlig på de. Och allt gick så fint, jag smög på trean bara som de blev ett litet försiktigt hopp. I kombinationen drog hon på när de var ett galoppsteg kvar så de var bara att hänga med för glatta livet. Annars gick banan super fint. Klarade även linjen med två breda oxrar. Hon var ärlig hela rundan och ställde upp som bara den. 
 
Jag är otroligt nöjd med dagen och jag hoppas på en lika bra imorgon. Imorgon blir de även debut i Avdelning A på 110 . Ska starta där de bara är 6 ekipage så de är inge vidare press osv. Utan jag ska fokusera på att komma runt felfritt och göra de till en trevlig upplevelse för oss båda. Är inte ute efter någon placering. Startar även en annan 110 i avdelning B.  Nu hoppas vi på att hon inte har fått någon helomvänding under natten och totalvägrar imorgon. men de tror jag inte!
 
 


 
 
S
Postad: 2014-06-26 Tid: 19:22:47

Åååh vad roligt! Kul att det börjar lossna efter allt slit. Roligt!!

Postad: 2014-06-26 Tid: 19:22:47

Hur fick du 0 fel om hon stannade😊?

Svar: Hon stannade inte framför ett hinder
Sara

Postad: 2014-06-26 Tid: 19:22:47

Du är så grymt duktig Sara!

Svar: Tack!!
Sara

Postad: 2014-06-26 Tid: 19:22:47

Hahahaha okej😘💕😘💕!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: