Lång dag

Åkte in till stan vid 12, lite krångel hit och dit. Hamnade tillslut hos tandläkarn. Sedan hem för att åka till hästarna. Fixar Dante och sitter upp, värmer upp i skritt. Börjar sedan trava, halt. In med hästskrället och kyla av benet, och nu får han stå i boxvila tillsvidare.
 
Mamma tar Divina och jag tar Santino, skulle rida ut och fick vända. Hade 100 flugor och hästarna var sjukt irriterade. Red till galoppbanan, mammas rygg pajjar. Jaha de var den ridturen... Kom ändå hem kl 10. Hahah sån jobbig dag och jag är så trött... Nu ska jag bara kolla på film och ta de lugnt. Har en redig huvudvärk och kroppenvärker. Ska upp tidigt för att jobba, och mamma dumpar mig i stallet vid kl 15 imorgon. Ska dock bara rida två hästar...Så tråkigt med Dante, han som började komma igång nu... Jaja får hoppas att de är något mindre för han ömmade inte och var inte varm. Bara halt... 
 
 
Foto: Malin Wengdahl



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: