Hoppträning 22/4

En helt ok träning idag! Första uteträningen för säsongen och Divina var lite piggare idag men fortfarande utan tryck. 

Banträningen och allt vara väldigt enkelt idag. Hon strosade på, väldigt lydig och fin. Allt gick bra på en lägre höjd. Något tung i hoppen och så fort min sits inte funkade så funkade inte hoppen. Så upp med mig själv och invänta saker och ting. 

Banan rullade på och de var inga större problem. På 120 höjden sedan blev de lite kallt om fötterna. Så fort jag blev osäker så slutade jag invärka. Men denna gången tog de bara två språng innan jag skärpte mig ordentligt. Och då gick de verkligen toppen efter de. Hon hoppade super och kom rätt hela tiden. Super känsla. 

Men de behövs mycket jobb just nu. Speciellt på min osäkerhet. Den förstör precis allt, vilket är tråkigt. Måste lära mig att rida i alla lägen, precis alla. Och de känns som en god plan att först och främst jobba på mig.

Imorgon blir de Dante som ska hoppa! Ska bli super kul. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: