Lugnare söndag

Tankar har börjat hamna på plats. Ska fortsätta som jag gör och se vart de leder mig. Divina kommer ha en ledig vecka framför sig pga utmattning. Dante ska kollas imorgon om skadan har släppt om så rider jag på som vanligt med lugnare tempo första dagarna.

Snart är fölet här och de börjar bli spännande. Var ganska orolig när jag var hos pappa. Vill inte missa fölet för allt i världen. Men som tur var höll hon sig denna helgen. 

Ska välja träna nu lite lätt. Blandat med styrka och joggingturer. Om jag vill ta mig ur denna fas måste jag även prestera på topp. Sen får jag veta om ett par dar om jag kommit med till lägret i sommar. Håller tummarna.

Var i stallet idag och pysslade. Badade min ponny och bara gav han kärlek. Uppskattades kan jag lova. Pussade lite på dom andra tre och hade de bara bra. Nu ska jag klara mig igenom denna veckan och försöka vara positiv. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: