De tuffa är förbi

Okej den tuffaste dan på veckan avklarad. Gjort tre prov idag och haft 2½ timmes lektion utan rast. Puuuuh dagen var tröttsam. Var uppfriskande att rida Divina dock. Inte vårt pass idag tyvärr. Hon var väldigt stel och bråkig idag, men släppte lite på slutet. Hoppas hon springer av sig lite på hoppträningen imorgon. Så att hennes energi är till någon nytta. 
 
Var i stallet ett tag efter. Casper hade debuterat utan täcke i hagen idag. Så han var mer brun än vit. Divina fick även stå med spikmatta ett tag så de blev en del pyssel.
 
Jag har just ätit mat som jag själv lagat, applåder är jag värd. Tack tack. Min kära mor är inte hemma så ofta så får väll försöka lösa saker och ting själv.  Annars händer de inte så mycket. Ska fixa en liten grej jag har funderat på under dagen. Så kanske kommer något inlägg senare. Annars chillar vi på.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: