Nu kör vi igång igen

Wow bloggen har verkligen legat nere. Jag är så grymt ledsen över detta och ska bättre mig. 
 
Torsdag då. En av dom jobbigaste dagarna i veckan. Precis inpå fredag med världens sämsta lektioner. Förutom idrott då, men de har vi en väldigt kort stund. Men idag var de ett undantag då musikgymnasiet som är grannar med oss hade en live show. Så vi fick kolla på den hela eftermiddagen och sedan sluta. Så denna torsdagen kan jag tyvärr inte klaga på. 
 
Ska snart ut till stallet. Blir inge rida då hennes ben måste vila. Utan bara fixa grejerna och ta in dom. Sedan blir de att plugga till prov och massa annat. En helt enkel torsdag alltså. Vilket är skönt då jag är väldigt väldigt bra. 
 
Kommer mer intressant inlägg sedan...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: