super lördag

Rubriken är dock en överdrift. Något sjukt haha. Men jag har haft skoj och de är huvudsaken.
 
De började med att snö som och blåsa. De blåste något sjukt. Mamma hade fått för sig att vi skulle åka på roadtrip till någon aktion längst ner på öland. Självklart körde jag hela vägen. 1½ timmes ren körning, var mör efteråt. Men klarade allt galant. Ölandsbron var ingen större match. 
 
Aktionen var supertråkig. Vi skrattade mest åt alla bönder och åkte efter 10min. Vädret sög, de blåste som tusan samtidigt som de snöa. Nej öland är inte mitt favorit ställe, hehe. Men vi åkte sedan till stan.Köpte kläder,fick hem världens sötaste klänning och annat smått & gott. Sedan blev de att handla mat. 
 
Städade mitt rum då jag skulle ha besök imorgon men de ställdes in... Så de var ju ganska onödigt gjort. Gick sedan ut för att rida.Red ett kort pass i skitvädret. Hon var väldigt fin. Äntligen har hon släppt bettet! Så nu har jag min gamla Divina tillbaka. Känns bra. Imorgon blir de gympapass i ridhuset. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: