Ahh härligt...

Gud vädret är ju inge mer än på topp! hela 12 grader igår och typ 10 idag!
Solen har vart uppe på himlen nästan hela tiden!
Våren är verkligen här!
Så härligt att rida! Idag blev de bara tjock tröja på.
Divina var pigg och glad och hoppningen gick riktigt bra. Blev ju träna bana med distans i mellan.
De var ju mest om att hon skulle fram för skänkeln och ha rätt galopp.
Riktigt bra, förutom att hon fick för sig att kasta sig åt sidan efter ett hinder, och ja...  Jag hängde ju inte med...
Så första avramligen på Divina avklarad ;)
Ne men de var bara att sitta upp igen och köra på.
Hon blev trött efter ett tag så de var bara att avsluta de jag höll på med och låta henne pusta ut.
Sen blev de tyvärr bråk vid hönshuset som vanligt...
Aja de var bara bli ordentligt bestämd, sen hatar hon mig resten av kvällen ;)
Men jag vann!
Casper var så skitig att jag stod och borstade han i en timme, ja ni kanske förstår att de inte blev nån ridning för att de var mörkt och jag mådde själv inte så bra =/
Imorgon blirre såklart ^^
Juste jag måste tyvärr skippa lektionen imorgon PGA av att de är grönt kort kurs ;)
får ju hoppas att de blir skoj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: