Medelmåttig

Ibland känner jag mig bara så tråkig! Jag är en helt vanlig sensson kan man säga!
Jag är inte dåligt på något men jag är inte bäst på något heller! De är inte så att folk kan säga: "men Sara du suger ju verkligen på de där" Eller: "Sara du verkligen äger på detta"
 
Och de känns så jäkla tråkigt!
I skolan är jag en av toppeleverna men jag inte bäst! Jag har inte alla rätt hela tiden men för de mesta.
 
Jag tävlar men vinner aldrig, men jag kommer placerad! Alltså är jag inte bäst men samtidigt inte dålig!
 
I min hoppgrupp är jag duktig och hoppar högt, men inte så högt som dom bästa gör på slutet!
 
Jag är inte dålig på att rita men verkligen inte bäst i min klass! 
 
Jag är inte dålig på att sjunga men inte bäst!
 
(som ni förstår handlar detta om människorna i min närhet inte ute ivärlden) 
 
Förstår ni hur jäkla tråkigt detta är! Bara vara medelmåttig, inte vara känd för något! 
Aldrig stå i tidningen inte höra en prata i radio!
 
Nej jag ska ut och bli bra på något! Vad vet jag inte. Men de är de som är de dåliga jag är så jäkla feg!
Jag kan inte bli den första 13 åringen som hoppar fallskärm i skolan för jag skulle dö där uppe!
Jag kan inte hoppa 160 med Divina för jag skulle verkligen inte våga!
 
Jag är bara för feg och svensson aktig vill inte ha ett liv utan för ramarna! Nej allt ska vara vanligt annars blir jag orolig! (gahh låter som ett gammalt märr)
 
ne nu ska jag ut och bli brun då är jag iaf inte så vanlig med att vara fes brun!
 
Fmls
 
 
 
Haha bilden...
 
Jo juste en grej är jag bra på! LÄSA! Jag är ohyggligt snabb på att läsa! Läste klart läsningsprovet som var på 3min och 4 hela sidor att läsa! SKILLS! fick 9 p som är de bästa! och jag var den ända i klassen! (lite stolt borde jag få vara va?)
 
när jag var typ 10 var mitt rekord 12 böcker på en skolvecka :) de ni, nu vet jag knappast inte ar en bok är.... har likosom inte tid!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: