phsysika problem

Men hallå mina sköna!
 
 
Jag har lite problem med min dator så jag är otroligt trött på den!
men bara för att skriva till er berättar jag om skolan i detta inlägget!
 
Jo  igår fick vi tillbaka våra engelska dignos (stav..typ) 2 st var de och 1 läxförhör! och jag hade A på alla, så de känndes något gött.
 
Dock dämpades glädjen sen när jag fick E+ på musikprovet... sen hade vi tyska prov idag och de gick väll typ sådär...
Annars är allt chill Svenskan består av film just nu (i taket lyser stjärnorna) sjukt bra film. 
No så hade vi redovisning av en djurart (vi hade fisk) och eftersom Tilda och jag är sjukt onormala skrattade vi mest och flummade. men vi hade en super bra text, och den var vår lärare väldigt nöjd med! På en lektion ramlade jag av stolen en gång, slagen typ 5+ gånger, och fick applåder en gång. jag skrattade sjukt mycket och ställde massa bimbo frågor.  jag kan säga att jag var hyper...
 
idag på fritidsgården spelades de dansbands musik och jag dansade medans pingisen var igång. Jag ägde! inte ut folk.... jag typ låg över bordet och asgarva och vickade på rumpan samtidigt (dansade). Visst jag fick massa blickar på mig men jag är inte normal så ja... 
 
Nej men älskar min lass men samtidgt kan den vara sjukt störd , haha inte så lite heller...
 
men nu vet ni hur jag mår! och jag kan säga att jag mår toppen lite trött bara :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: