Matsträning 27/2 Casper

Hoppade in i Fem gruppen. Casper var pigg och glad idag. Lika fin som han brukar vara på uppvärmningen. 
 
Fick hoppa bana idag också. En med snabba svängar och allt kom väldigt fort. Så i hoppen fick man liksom ha blicken på nästa hinder och driva på. Vi klarade oss otroligt bra. Blev bara tre rivningar idag. De är himla bra och vi börjar få ett väldigt bra flyt på banorna nu.Och Mats är himla nöjd med vår utväckling. Och allt känns så himla bra till Division 1. Wonderbart!
 
Var så himla roligt sen när jag skulle skritta av. Han ville inte skritta så jag hoppade av och skulle skritta av han till fot. Och jag började med att inte hålla i honom och han var sjukt fokuserad på mig. Jag svängde snabba svängar och han följde mig som en hund. Jag travade och svängde och han fortsatte följa mig. Mats undrade om jag hade tränat honom men jag har allvarligt talat inte gjort de.  Vi har bara vårt starka band och Casper litar på mig och gör som jag gör. Helt underbar är han min ponny! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: