Bum Bom

Haha detta med rubriker funkar inte för mig. Inspo slut, har nada.
 
Känner att de är desamma med bloggningen som rubrikerna. Just nu står de stilla. Jag har inget att blogga om. Jag hatar Diss inlägg tycker de är så jäkla löjligt och barnsligt. Folk tycker så olika och man klämmer lätt någon på tårna. Jag gillar verkligen inte åsikts inlägg om hur man ska göra och hur man ska vara. Hatar när folk målar upp en bild över vissa grejer. Ännu en gång kan en person bli sårad/arg för som sagt vi tänker inte likadant! 
Jag tycker att berätta om min dag är för vardagligt. Bryr ni er verkligen om att jag har ätit glass och kollat igenom hela avatar serien? Naaaahh
 
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde fånga allt. Att folk bara vill fortsätta läsa och läsa. Ta in allt och ha min blogg som standard blogg. Men jag är inte så duktig och kreaktiv på att skriva, tyvärr. Jag är inte som Linn olsson, Nellie B eller vilka ni nu fastnar för!
 
Men jag tycker Nellie är samma sak hela tiden. Mobilbilder, Dagens outfit, hur de är att vara Stor bloggerska när man är så ung, nåt så kallat Deepshit (haha gud hatar de ordet) inlägg om samma ämne vi har läst om 100 andra gånger. De blir tråkigt. De kanske därför jag inte läser hennes blogg längre. Jag fastnar inte för hennes ord längre.Men sen är de såå många andra som har fasnat för henne.
 
De är de jag känner med min egna blogg också, den går i ett otroligt tråkigt mönster. Om och om igen. Jag vill sticka ut, kämpa. Statistiken ska stiga på ett roligt sätt.Men jag ska väll fortsätta kämpa. Men samtidigt känner jag att bloggen kommer stå tom ibland. Hellre de än tråkiga skit inlägg. 
 
Men nu gör vi detta tillsammans! Denna bloggen ska upp och den ska bli bra. jag ska bara komma på hur! 
 
 
Bjuder på chuckis bild för jag sitter vid min broders dator!
 
 
 
Postad: 2013-07-29 Tid: 13:45:27

Jag har verkligen fastnat för din blogg, så super inlägg som är roliga och läsvärda. Kämpa på :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: