Sara

Jag heter Sara Beatrice Nilsson och är född 16 Mars 1999. Jag är cirka 168 cm.Jag är en glad person som har väldigt lätt för skratt. Men samtidigt är jag en sån med humör, om du gör mig arg blir jag väldigt arg. Jag är en person som alltid är ute efter rättvisa och har alltid åsikt över något. Jag är otroligt envis och ger nästan aldrig upp. 
 
Jag är en nörd i allt jag gillar. När jag börjar gilla något blir jag väldigt insatt i de och kan inte släppa det. 
 
Min favorit färg är grön och jag är rädd för höjder.  Favorit årstid är sommar. Min favorit film just nu är the fault in our stars. Min stora kändiscrush är Ansel Elgort och min alltime favorit låt är fix you med coldplay. Mina favorit band är One direction och One republic. Min favorit artist är Ellie Goulding. Min favorit serie är American Horror story och How I met your mother. Min favorit bok är även där The Fault in our stars
 
Jag har ridit sen jag var 6 år. Blev insatt på ridskola av min mamma och var fast. Jag har alltid vart den tuffa typen, aldrig blivit rädd utan alltid velat ha den svåraste ponnyn. Jag fick min första ponny när jag var 9 år. En oinriden 18 årig hingst. Ni fattar varför jag gillar utamaningar nu va? Han var svår och väldigt tuff för lilla mig men jag lärde mig och de gav mig skin på näsan. När jag fick Casper började jag tävla och var totalt såld på de. Jag ville ta mig upp till toppen. Så nu har jag två fina tävlingshästar och jag älskar bara ridningen mer och mer. 
 
Förutom häst är jag en kattmänniska. Jag älskar katter och de är underbara djur. Somsagt, de kommer alltid finnas en katt i mitt liv. Jag har en egen katt som heter Bailey och är en raskatt. Han är heligbirma och ragdoll, underbaraste varelsen. Förutom katt har vi 2 hundar. 
 
Jag är även förtjust i fotografering, är ingen mästare på de men gillar de som sagt. Jag fotograferar med min Canon 600D och min Nikon 3100. Både har 70-300 objektivn. Förutom fotografering älskar jag att filma och redigera. 
 
Nu vet ni lite mer om mig. Om ni undrar något är de bara att fråga!
 
 
 
 
Postad: 2013-06-29 Tid: 11:58:00

Klart du kan sjunga Sara du kommer bli riktigt bra om du gör nåt av den rösten!! heja jag tror på dig och vet många som påpekat hur sjukt bra du sjöng i ponnyakuten :)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: