Divina idag

Red Divina idag. Gick bra, eller ja hon var otroligt tjurig i början men de gick. I början var hon pigg och avslappnad i både trav. Jobbade på bra lite stel i sidorna.
 
Tog galoppen och hon skötte sig fint i början. Sen får hon utbrott och bockar iväg med mig. Jag lyckas sitta kvar! saktar av till trav och drar till henne med spöt. Fattar Galopp igen och hon gör samma sak igen. De är ju tyvärr inga små bocksprång hon gör.. utan hela hon används och hon vrider och vänder på sig.  Blev så sur och börja snurra runt på henne. Ville visa att hon inte skulle driva med mig och de funkade. Hon fick en fin rund galopp då. Men när hon fick ett utbrott till så gjorde jag samma sak igen. Funkar även då. 
 
Mamma satt upp en studds och Divina skötte de otroligt fint. Fick rätt galopp och allt.
 
Mamma rider henne imorgon och sen är de kurs på Fredag! Roligt!
 
Fick även in henne i transporten idag och kunde köra runt gårdsplanen 2 gånger! Inga problem, lättnad på hög nivå!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: