dum dum döö

Idag regnar de som bara den. Orkar verkligen inte med. Hela veckan har de vart sämst väder. 
Idag så blir de ju inne dag. (igen) Ska plugga på svenska provet, och SO provet. Ska jobba i matten då vi har matte prov också. Slipper NO provet då jag gjorde de förra veckan. Gav otroliga random svar? Och svarade på frågorna vi inte skulle svara på. Så medans vi skulle svara på 13 frågor gjorde jag 25... Asså vart tar min hjärna vägen ibland?
 
Händer inget kul nästa vecka förutom Mats träningen. Ska även till pappa och förhoppningsvis till Kalmar och träffa Carro.
I skolan? Nada roligt. Fast detta är sista riktiga skolveckan!!11 Sen ska jag bara gå två rikitga dagar näst nästa vecka eftersom de är klämmdag och nationaldan sen ska jag även stå i Fritidsgården. Woop!Sen sista veckan är de massa friluftsdagar och sånt skit. Yess bara typ 20 dagar kvar till sommarlov! 
 
 
Han går inte jätte fint på bilden! Men de syns att jag njöt av att rida honom 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: