Förelämpad

Okej så jag blev lite väl förelämpad av länkningen. Jag kände att de bara gjordes pga att driva med mig. Som om min blogg vore ett stort skämt. Och just nu kokar jag av ilska. Detta är något jag gillar att göra. Delar med mig av de jag tänker på och skriver ner bitar av mitt liv. Min blogg har många läsare. Och jag forstätter jobba uppåt. Blogga är något jag gillar att göra och något jag kommer forstätta med. Så folk ska fasiken ta och stå ut med de. Om du inte gillar bloggen, sluta läsa. Om du bestämmer dig att driva om den. Gör de bara inte. För du som person tar ut de på någon annans bekostnad. Och jag mådde själv dåligt över de. Och kommentera inte skit kommentarer. Som tur är finns de IP adresser så jag har full koll på vem de är. 
 

Något jag har märkt är att folk reagerar mest på mitt namn. Och jag håller med, Trollponny är ett sjukt pinsamt namn. Men jag startade denna bloggen när jag var 12 år. Och jag vill inte sluta blogga eller starta en ny. Denna bloggen har allt från dom senaste två (snart tre) åren. Visst jag har skrivit pinsamma grejer osv. Men de var jag då. Och man kan väll inte lämna de förflutna? nån dag ska jag fixa ett .se domämne. Trollponny kommer inte finnas längre. Men de tar vi en annan dag. 
 

Sen finns de inga värre människor som får för sig att läsa ens blogg mitt framför en högt. Sånna människor är bara hemska och sjukt dryga. Ha respekt för andra och sköt ditt egna. 
 
 
Postad: 2014-08-30 Tid: 12:58:05

Du är grym :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: