sitter och gråter

Åhh kollade just klart PA säsongen. Sitter och gråter, så många minnen ... Jesus vad jag saknar allt.
 
Jag har haft en hästfridag idag. Har inga hästar att rida då Dante måste ridas i paddocken och jag är rädd om Caspers ben. Åhh så tråkigt väder, de förstör allt. Men jag har chillat runt. Inge stress eller nått sånt, väldigt skönt. 
Skolan rullade på, jag anser ju inte att de är de roligaste här på jorden.
 
Bloggen har vart lite bortglömd för inspon har inte vart där precis. Tyvärr men jag ska kämpa på, man har sina perioder. Men känner inte för att levera dåligt på bloggen därför blir de några "gap" dagar.Men nu är jag tillbaka :)
 
 
 
 
Postad: 2014-01-27 Tid: 21:34:10

Hej! Kollade precis på PA avsnitt 3 och måste säga att Dante ser ut att kunna bli en jättefin liten häst. Lycka till med honom!

Svar: Va kul att höra! :D
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: