Acolino



Så detta är Dantes pappa. Acolino, född 2002. Holländskt halvblod och ägs av de danska stuteriet Katrinelund. Han tävlas av Stein Endresen, Och har placerat sig upp till 160 klasser.  Han är hela 170 cm i mankhöjd. Mycket större än Dante.  9.5 poäng i hoppning... 
 
Jesus vad jag är kär i denna hästen. Så himla snygg och nätt i kroppen. Älskar hans huvud. Så elegant och vackert! Han ser små busig ut, tror Dante har fått mycket utav honom. Jag vill så gärna träffa honom, se hur han beter sig. De finns bara Dante i Sverige som är registrerad efter honom. I min åsikt är dom lika varandra. Dante är mer bebis i kroppen just nu bara. Jag är nyfiken på om han är som Dante eller hans raka motsatts...Jag ska se denna hingsten...
 
Vad tycker ni om honom? Och tror ni att Dante har fått mycket efter honom?
 






 
 
Postad: 2014-03-28 Tid: 17:17:27

Jäklar så snygg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: