Dante hoppning 11/3

Taggad var han! Han tyckte de var fruktansvärt roligt. Men alla hopp kom inte med, vi hoppade cirka 80 cm på linjen också. Han var riktigt fin, inget överdrivet bus. Om ni undrar varför jag inte är så generös med eftergiften är de för att han busar iväg.

Postad: 2014-03-11 Tid: 19:35:01

Tycker det är strongt att du fortsätter med honom! Ser ju dessutom ut att gå mycket bättre nu =)

Måste vara jobbigt att det är så mycket snack om er, min nu 11-åriga häst som jag köpte när hon var 3 och jag var 16 hade också en superjobbig period när hon var ung men efter en himla massa tränande är hon idag en riktig klippa om än med en räv bakom örat. Fortsätt kämpa!

Svar: Jätte kul att höra :)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: