Fredag!!

Men för en gångs skull känns de inte som världens halelujah moment. Utan nu är man utvilad och gråter en skvätt för snart börjar skolan igen. Och bara tanken på att jag har cirka 4 prov nästa veckan ger mig mardrömmar. 
 
Vid halv 11 ska vi till stallet. Ska rida och fixa iordning de. Sedan ska vi nog förbi marknaden en snabbis för att träffa Susanna (hon som äger santino, remember?) Hon har fått sitt första barn just och de ska bli jätte kul att se henne igen!
 
Sedan kommer Amanda, då skjutsar nog mamma mig ännu en gång till marknaden med Amanda då. Jag ska bara leta efter ätbara saker. Så som brända mandlar, langos, godis osv. Marknadsmat är de bästa. Sedan tror jag Nellie följer med oss hem. För vid kl 8 var de något med skolan. Jag har ingen aning men Nellie skulle gå och Amanda vill gå. Jag är som vanligt inte superpepp men de kanske blir super kul. Får se helt enkelt. 
 
Och de är nog min dag i snabba drag.  Nu ska jag kasta i mig lite frukost och sedan byta om! Ha en bra ferdag!
 
 
 inlägget glömdes att publicera...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: