Heeey

Måste jobba på rubrikerna. Idag så mår jag inte så mycket bättre, huvudvärken är hemsk. Halsen har blivit lite lindrig iaf. Så idag är de officellt start på den "mörka" tiden.Och jag är så satans opepp. Detta betyder att jag måste skaffa mig en pannlampa och klä mig med reflexer från topp till tå. När de är som värst i december ska Divina få gå på vila, Sedan ska vi vara igång igen lagom till nyårskursen tror jag. 
 
Vad händer i veckan då? Jo Nellie ska spendera dagen med mig imorgon tror jag. På tisdag är de fullrulle. Ska fotografera tre stycken. För att sedan dra till Hilma och spendera natten där. På onsdag är de träning. På torsdag ska jag äntligen få träffa Amanda igen! Åhh saknat henne så. På fredag är de marknad hela dagen. Skulle ha vart matsträning men Mats var tvungen att ställa in.Sedan på Lördag är de slappa och tävlingstrimma. Sedan tävling på söndag i växjö.
 
 
så ja... veckan fullspäckad men de ska bli jätte roligt! Grymt taggad. 
 
 
Längtar tills vi är ingång igen<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: