Jag ursäktar så

Bloggen ha fått lida så. Men dagen har vart i full rullning. Först började jag dagen med att städa mitt rum. Avbröts i halva med att Nellie kom. Vi gick ut och fotade i nån timme. Inte bästa vädret men de funkade. Vi åt sedan lunch och drog efter de till stallet.
 
Vi red upp till ridhuset med både Zoey och Divina. Red ett kort pass i paddocken. Jag red Divina fört men Zoey var riktigt dum mot Nellie så vi bytte. Och hon var även super dum mot mig. Men vi traggla oss igenom de. Divina var som en liten dröm som alltid. Vi hoppade lite på klubben "terrängbana" sedan. Zoey hoppade som en liten kanin, fruktansvärt kul medans Divina lekte bulldozer. Men en dag i stallet som bjöd på mycket skratt. 
 
Vi har mest bara surfat runt och slöat, nu verkar de dock som att Nellie har somnat. Så jag ska väll fixa mig och sova jag med. Har en lång dag framför mig imorgon. Två stycken ska fotas, skulle ha vart tre men en fick förhinder. Synd verkligen. Sedan drar jag mitt pack till Hilma och spenderar natten där. Och typ hela onsdagen. Ska hinna med hästarna mitt i allt de där också. Men de löser sig som alltid. Nu ska jag sova så vi hörs imorgon med lite mobilbloggning!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: