Hemma från västkusten

Bloggen har legat åt sidan pågrund utav för lite tid. Har haft massa för mig. I skolan har vi haft övernattning och fått våra datorer. Börjat med vårt första projekt som ska bli så roligt. Skaffat nya vänner som är underbara.
 
Min klass är en framåt och färgstark klass. Aldrig vart med om en så positiv och ambitös klass. Vi vill verkligen. Och de ska bli en fröjd att vara med dessa personer i 3 år.  Vi kommer äga median. 
 
 
Efter skolan i fredags åkte vi mot Ljungskile. 50 års fest för min moster och hennes man vankades. Ljungskile är helt otroligt vackert. Hela västkusten är drömmen. Jag körde första biten och efter halva bytte jag med mamma. Kön i Göteborg var helt galen, så jag var glad över att inte sitta bakom ratten. 
 
På lördagen var de massa små fix, spelade fotboll med i de hela och hade de bra. Sedan vid kl 5 åkte festkläderna på och gästerna började komma. Totalt var de 71 pers som kom, och vi hade de himla bra. Super god mat med gott sällskap i ungdomsbordet. (dom ända 90-talisterna). Folk hade massa fina tal för födelsedagsbarnen. Och de var så roligt när dom pratade om min mosters ungdom och hennes familj. Eftersom de har mycket med mamma och göra också.  
 
Hade frågesport om huvudpersonerna och vi hade inte riktigt koll på läget tyvärr. Men de kanske var bäst då dom vuxna var helt otroligt tävlingsinriktade ;) Sedan var de Dans med liveband och bar för dom vuxna . De blandades med dans och pingis. Festandet höll till kl 4, då dansade vi avsked till Kents låt 747. Var en fin stund i den mörka sommarnatten. Däckade i säng sedan. 
 
Snabbt iväg idag då vi skulle till lund och lämna min kusin som ska studera där. Blev en lite längre omväg. Vi åkte  i cirka 8 timmar. Och jag körde en mindre del utav resan. Väl hemma träffades vi utav otroligt glada hunder och katter. Och nu är jag äntligen på plats och kan andas ut efter ett par intensiva dagar. 
 
Är ledig ifrån skolan imorgon då jag ska till doktorn. Börjar bli nervös men får se hur de går...  
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: