Nästan klar för dagen

Jobbade mellan 10 och 14 idag. Ett segt pass, men de blev gjort. Efter kom mamma och hämtade mig också åkte vi in till Karlskrona. Vi skulle köpa lite smått och gott, åkte även och hälsade på pappa innan. Var hos pappa ett tag och snackade. Han följer med till visninngen imorgon och fotar. Måste dokumentera morgondagen! 
 
Handlade mat och åkte in en snabbis till Hööks sedan. Lämnade tillbaka en sak och köpte ny sadeltvål. Behövs eftersom Farex svettar ner hela utrustningen... Haha. Köpte pikeer inför imorgon också. Ett par svarta från stadium, billigt.  
 
Nu ska jag ut och trimma Divina. Slipa lite på små saker och checka läget. Mycket travarbete blir de! Farex vilar idag, han var super fin igår. Sedan tänker inte jag göra mer idag, är så trött och min käke gör ovanligt ont
 idag...
 
Imorgon blir de små fix i stallet hela dagen. Putsa och tväta. Knoppa båda hästarna. Är så spänd och de ska bli riktigt kul att få en bedömning på fröken. Världens finaste Quiri <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: