27052015

Detta var en lång onsdag och ännu är den inte klar. Var tvungen att skippammin håltimma/sovmorgon då jag hade nationella... Missade första delen i historia när jag var sjuk nämligen. Annars har väll dagen rullat på. Känns att de börjar ta slut. Allt är klart och betygen nästan helt redo. De finns liksom inte mycket kvar. Har 1 inlämningsuppgift kvar och en komplitering i musik.Sedan kan jag släppa allt. Så skönt. 
 
Nu ska jag rida 3 hästar. Alla ska ridas lösgörande. Farex ska få gå på lina först, ska göra övningar så att han fattar att jag är bossen.Sitter upp lite på slutet och känner efter sedan. Divina ska få svettas och Dante ska jag mest bara hitta gasen på... Fetto är han minst sagt.
 
Casper och Farex verkar ha funnit varann. Går så sött bredvid varandra. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: