Ledig fredag

Var ledig denna fredag pga tandläkaren. Min klass skulle på studiebesök så de gjorde de svårt. Så fick ledigt helt enkelt. 

Skulle kolla över mina tänder sen olyckan. Min behandling för dom övre tänderna har nämligen blivit uppskjutet. Så nu skulle de kollas över. Men ja de blivit inget med de. Ändrade bara ståltråd i undre delen. Har bit fel så de är inte jätte bekvämt i munnen. Förra gången bet jag sönder den biten som var ivägen men nu är den på igen :(
Pustade av limmet på framtänderna och tog röntgenbilder. Sedan blev jag klar och kunde åka hem. 

Idag ska Divina ridas barbacka och bara mjukas upp. Mycket fokus på dom där bogarna... Igår red jag loss henne ordentligt. Fast kom bara en liten bit på vägen. Hon var verkligen fast igår. Men efter mycket slit och envishet släppte en del av henne iaf! 

Farex ska också få ridas loss idag. Mycket fokus på att han ska hålla sig lugn. Han stressar något otroligt. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: