Hemma igen

Var ju hos Signe över natten. Hade de riktigt bra, Signe är en väldigt fin vän. Vi åt thaimat och gick på en längre kvällspromenad. Jag träffade två gamla klasskamrater som hängde på. Hade trevligt snack. Kollade film framåt 1 på natten. Nu denna dagen har vi slappat framför serier och gått på promenad och fotat. Vi båda har ju samma intresse som tur är. Men de är som vanligt att jag står bakom kameran och inte så mycket framför. Är väldigt obekväm framför. 
 
Kom hem vid 15 och red Divina på en gång. Hon gick riktigt bra. Vi har fått ihop den stadiga formen och ska nu bara jobba på att få ihop den också så att de blir högre. Men hon är riktigt riktigt fin just nu. Känns bra och de gör mig väldigt glad faktiskt. Som att jag jobbar åt rätt riktning. Vilket jag inte gjort på cirka 10 månader. Jag ska ta in hästarna snart, vid kl 8. Divina stå redan inne och äter. Men de andra får vänta ett tag till. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: