Hoppning i ridhuset

Idag åkte vi ner med Divina till ridhuset, tanken var att hoppa lite. Sagt och gjort. Hoppade med ett inhopp och sedan en oxer. Mest för att slippa de där med taxeringen. För jag övertänker de och då blir de skit. Så jag behövde få hopp med rätt avstånd i kroppen. De gick bra, hon hoppade stort och glatt. Drog iväg en bit efteråt och grymtade som en gris. Haha hon är söt hon. Hon hoppade ordentligt med hela kroppen och de kändes väldigt bra faktiskt.
 
Höjde upp en sista gång till cirka 135, men då sa de stopp. De var lite som att hon sa "Men vi hade de ju så skoj, då ska du inte behöva pressa mig". Så efter något till försök sänkte vi ner till 100 cm och hon fick hoppa av sig. Klappa massor och fjäska med rösten så fick hon känna sig som stjärnan hon är. Men bra skutt på 125/130, så jag är super nöjd. vi båda tyckte de var kul. Bra söndagskväll. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: