Oktobers favoriter

Oktober har varit en bra månad, faktiskt. Och här listar jag, idag mina favoritsaker med dessa 31 dagar. 
 
Min favoritlåt denna månaden har helt klart varit "Come On Elieen" Med Dexys midnight runners
 
Favoritboken har varit "Perks of being a wallflower" som vi fick i uppgift på engelska. Stort boktips, grät som ett litet barn. 
 
Månadens produkt får bli ACOs produktduo för finnar. De är som att hälla sprit i ansiktet men väldigt effektivt. Jag får fruktasvärd hy under hösten pga kyla osv. Så deras produkter jag hjälpt mig mycket. Finns att köpa på varje apotek. 
 
Stor favorit åt att vädret har hållt sig milt. Ännu har de inte varit sådär bittert kallt som får en att vilja gå och lägga sig.
 
Favoritserierna denna månaden har varit modern family och new girl. Två serier som får en på väldiigt gått humör.
 
Såklart är familjen månadens favoriter, men även mina vänner som har visat sig vara av de finaste laget. Alla stöttar och pushar mig åt bättre. Känns bra att ha de så. 
 
Månadens upplevelse har varit senaste hoppträningen som fick mig på väldigt bra humör. Lever på den fortfarande. 
 
Och månadens stora guldstjärna går till Biljetterna vi fick tag på till Macklemores och Ryans Lewis konsert den 8 Mars 2016 i Globen. Och inte nog med de blev det också golden circle biljetter. Signe och jag ska gå, är så taggad.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: