Prisa tisdag

Idag gick jag en kortare dag, hade bara fotolektionen. Den gick snabbt och smidigt då vi hade Bildbudskap och bildanalys. Har skit coola ideér åt detta projekt och ser fram emot de väldigt väldigt mycket. Åt lunch på skolan och gick sedan hem. Är helt slut även om jag bara gått en halv dag. Men de blir alltid såhär på hösten. Den sabla tröttheten och huvudvärken som jagar en varenda minut. Usch... 
 
Men jag ska vara "ledig" i två dagar nu. Eller nej, de är så långt ifrån ledig man kan komma men jag slipper åka in till skolan. Jag ska nämliga stanna hemma och jobba då vi har resursdagar. Så nu ska vi alltså bara jobba ifatt oss. Och igenom med att jag ska till doktorn osv tar inte jag mig tiden och åker in för att jobba utan lärare. Utan då kan jag lika gärna försöka skapa lite självdisciplin hemma. Dock suger jag på de men de är alltid värt att jobba på. Ska bli skönt att slippa åka fram och tillbaka med buss. Har även träning med Divina så det ser vi fram emot.
 
Nu ska jag bara vila en kortare stund. Sedan har jag 2 alternativt 3 hästar att rida. Får se hur länge ljuset håller sig uppe.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: