Tingsryd 17/10

Var iväg med Farex i Tingsryd igår. Skulle starta LC och LB. Kom lite sent och fick lära mig banan på läktaren, inga problem då banan var lekande lätt. Farex var fin och på hugget. Hoppade fram bra på framhoppningen och vi var redo för starten. Banan gick galant, han hoppade väldigt bra och lyssnade på mig in i de minsta. Kom till omhoppningen där de typ inte fanns några svängar att ta. Så de var gasen i botten. Han lyssnade bra framåt och fort gick de. Men så rullar en bom ner... Självklart. De sura var ju att de var placeringstid på de som vanligt... Men men ännu en fin runda på rutinkontot. Så 0+4 fel i första klassen. 
 
Ett tags väntan til LB. Skrittade mycket på framridningen för att hålla hans nerver i schack. Hoppade super på framhoppningen och jag hade en bra känsla inför rundan. Väl inne hoppade han fantastiskt. En otroligt fin runda blev de. Men så gör jag världens tabbe på hinder nr 6. Håller honom ett par steg för att sedan bara släppa honom.  Han hoppar rakt in i hindret. Suck... Svor lite och samlade ihop mig sedan. Avslutade snyggt och prydligt iaf. 
 
Dom där 4 felen jagar mig. Haha får se när jag slipper dom. Har 3 tävlingar kvar detta året, 1 utav dom består utav LA debuten. Ska bli kul. Ser fram emot de. Men nu blir de skärpning. Inga fler bommar ska rulla, de är ju så retligt när allt annat går så fantastiskt bra och vi alltid har placeringstiderna. Blir att hoppa lite studs och bygga upp dom där bakbensmusklerna. 
 
Nu taggar vi växjö om 2 veckor. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: