Labbabacken

Så idag var vi på Labbabacken. Ett ställe där du rider igenom en miljöbana. De var nytt och spännande. Divina fick hänga med, då hon kan vara lite miljöstissig ibland. Vi var en grupp på 5 pers och gick banan tillsammans först. Divina klarade allt galant. Vissa grejer fick vi stå och tänka vid, andra inte mycket alls. Hon gick igenom saker och på. Hon var riktigt duktig. Super rolig grej att prova på och väldigt nyttigt för hästen. 
 
Notis, de är inte mina stigbyglar då jag glömde mina hemma. (skiftar mellan Farex och hennes) Och tyglarna är ifrån Dantes träns då hon hade sönder sina här om dagen. Ska hämta min PS tyglar snart som varit på lagning. 
 
Nu ska ni få massa bilder. Dock inte alla då vissa var för stora...
 
Dom här var läskigast
 
 
Dessa var inga problem
 
 
Inge vidare när de blåser
 
 
Lite tveksamt
 
 
 
 
 
 
Som sagt, läskigast
 
 
Inga problem med lakanet
 
 
 
detta var en övning där man skulle få hästen att putta på denna snurra med bogen. Divina körde med huvudet. 
 
 
 
Postad: 2015-09-19 Tid: 20:27:00

Skrattar lite för mig själv när jag tittar på bilderna :) Ser ju skitroligt ut :D Blir Suppan bra vill jag också åka dit ;)

Svar: Stor tips! Suer roligt, dom öppnar "parken" i vår igen :)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: